خانم دکتر

خانم دکتر
سوتی های خنددار ، خفن ، جالب ( ای وای ) 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سوتی خنده دار و آدرس soty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من  وتوسوتی دادیم

بگیم همه بخندن

هرسوتی امتیازداره

نظریادت نره



نظرات شما عزیزان:

ژل تاخیری ویژه آقایان
ساعت21:47---18 آذر 1392
ژل تاخیری ویژه آقایان

آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد
طلاقها نارضايتی جن **سی ميباشد؟
این محصول ویژه افراد متاهلین می باشد
محصولی فوق العاده برای تحكيم پيوند زناشويی
تجربه ای نو از احساس
-----------------------------
مجوزها:

دارای IRC وزات بهداشت و درمان به شماره :1228203374
دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001
دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو
دارای گواهینامه بین المللی UKAS
دارای نشان CE اتحادیه اروپا
دارای نشان حلال

مناسب براي زوجهاي جواني كه در روابط زناشویی خود دچار مشکل هستند

ژل آبی ایموشن برای تاخیر در انزال زودرس و روان کننده


محمد
ساعت10:36---15 آبان 1392
سلام مطلب خوبی بود سایتت هم خوبه ولی میدونی مشکل وبت چیه؟امکان عضویت نداره!مثلا من دوست دارم داخل وبت عضو شم ولی چنین امکانی نداری اگه داری فعالش کن اگرم نداری این کد که میدمو هرجا از وبت میخوای قرار بده وبتو حرفه ای میکنه و امکان عضویت بازدیدکننده را فراهم میکنه!
http://enterweb.ir/page/regblog
راستی به وب منم حتما سر بزن.
http://entermarket.ir/


فاطمه
ساعت13:45---21 مرداد 1391
از سوتی علیرضا خیلیییییییی خوشم اومد خدا خیرش بده
اما نفهمیدم چجوری امتیاز بهش بدم


alireza
ساعت20:52---5 مرداد 1391
بی معرفت یه سر بزن بهم
دلتنگم


دلتنگ
ساعت15:27---25 ارديبهشت 1391
سلام:اپم بدو بیا

alireza
ساعت14:12---28 فروردين 1391
سلام خوبی
دلتنگ تنها شده
1 سر نمیزنی بهم؟؟


دل تنگ
ساعت14:10---28 فروردين 1391
سلام خوبی
دلتنگ مورد از تنهایی
1 سر نمیزنی بهم؟؟


♣ΛЯ¶ą♣
ساعت22:59---27 فروردين 1391
سلام خسته نباشی عزیزم وبلاگت و دیدم وب خوبی داری موفق باشی به وبلاگ من هم بیا و تو لینک باکسم عضو شو تا بازدیدت بالا بره کد لینک باکس رو هم تو وبلاگت حتما بزار تا لینکت تایید بشه . چون من چت روم هم دارم و لینک باکس تو چت رومم هم هست ادرس چت روم هم تو لینک باکس هست خوشحال میشم اسم خوشگلت و اونجا ببینم به امید دیدار ایام خوشی رو براتون ارزو دارم


بی گل روی تو ای دوست، بهاری نبود
همه گل‌های جهان بیش ز خاری نبود

بلبل از دوری گل، ناله افسرده زند
که بدون گل من هیچ بهاری نبود

کی شود دیده من بر رخ نیکوی تو باز؟!
که به‌غیر از تو مرا هیچ نگاری نبود

جوهرخانه من اشک شفق رنگ من است
غیر این اشک مرا نامه‌نگاری نبود

بس‌که نالیده‌ام از هجر رخ زیبایت
دیگر ای دوست مرا تاب و قراری نبود


سلام
ساعت22:29---27 فروردين 1391
یعنی این اعتماد به نفست منو کشته

ميثم
ساعت20:04---21 فروردين 1391
سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خیلی خوشم اومد.نمیدونم وبلاگ من به قشنگی مال شما باشه یا نه اما خوشحال میشم بیاین و نظرتون رو بگین.اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن .منتظرتون هستم

amir
ساعت15:49---14 فروردين 1391
سلام من تورو لینک کردم اگه میشه توام منو لینک کن مرسی

alireza
ساعت22:22---13 فروردين 1391
خوشحالم میکنی لینکم کنی
من لینکت کردم خانم دکتر


شدم از هر چی عشق بیزار
ساعت12:29---13 فروردين 1391
سلام گلم،


وبت عالیه . وقتی تو لیست لوکس بلاگ اسم وبت رو دیدم کنجکاو شدم بیام بهت سر بزنم.


بهت تبریک میگم . خیلی وب جالبی داری


تو هم اگه دوست داشتی بیا به کلبه کوچیک من.

و از مطالبش استفاده کن.



وب من هر 2 ساعت یکبار آپدیت میشه .....

اگه دوست داشتی منو با عنوان شدم از هرچی عشق بیزار و آدرس : www.ali-abbasi.loxblog.com لینک کن . بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم.



فقط اومدی وبم نظر یادت نره ها ........ حتما ...

یا علی
علی همیشه تنها


mohammad
ساعت23:00---10 فروردين 1391
سلام
موبایل. آیفون 4 .تلویزیون .تبلت .رایگان !!! به خدا واقعیه ....
حتی لازم نیست یک ریال هم بپردازید. به خدا الکی نیست
درست مثل من ولی منم تا موبایلو در خونم بهم ندادن باور نکردم.
شما با ثبت نام در این سایت و دعوت کردن دوستان به این سایت محصول رایگان ( موبایل، لپتاب، تبلت، کنسول بازی، تلویزیون LED و ...)تحویل بگیرید. باور کنید حقیقت داره.
کافیه به این وبلاگ برید
http://barandehsho.loxblog.com/
تو رو خدا اگه خواستید ثبت نام کنید فقط یک بار با .
یک کامپیوتر ثبت نام کنید
چون اگه چند بار ثبت نام کنید اکانت شما حذف خواهد شد.
بسیار بسیار ممنون
موفق باشید
در ضمن سیستم پیشرفته پرداخت پول کلیکی برای اولین بار در ایران .درآمد فوق العاده.
کلیک بر روی تبلیغ زرد رنگ.متشکرم


vaa
ساعت11:10---26 اسفند 1390
دانلود کتاب الکترونیکی جاوا ebook sky فقط در سایت www.ebooksky.rzb.ir

امیر
ساعت12:48---26 بهمن 1390
سلام..خیلی وبلاگ توپی داری..دمت گرم..
چه جوری باید سوتی ها رو بگیم ..تو نظرات بذاریم ؟


SettLer
ساعت10:50---23 بهمن 1390

سلام.. وبت خیلی مطالب باحالی توش بود! اگه پایه باشی میتونیم تبادل لینک داشته باشیم!
عنوان : JusT Fun
آدرس : http://danisettler.loxblog.com/


hidden__021
ساعت11:53---22 بهمن 1390
سلام
من میخوام یه چیزی بگم که هم به نفع وبلاگ منه هم به نفع وبلاگ خوشگل و توپ تو!!!!
اگه این کارو کنیم آمار وبلاگامون میره بالا!!!!
تو یه مطلب از وبلاگ من بذار و آدرس وبلاگ منو زیرش بزن بعدشم به من بگو تا منم یه مطلب از وبلاگت انتخاب کنم و آدرست رو هم زیرش بزنم!!!!
اینجوری بازدیدکننده های من توی وبلاگ تو میان و برعکس!!!
آخه دیدم وبت باحاله منم دلم نیومد این پیشنهادرو بهت ندم.
Ok??
www.bo2bo2.loxblog.com
منتظرتم
Hidden__021


hidden__021
ساعت11:14---22 بهمن 1390
وب منم توش سوتی های باحالی هست.
اونم واسه معلما!!!!!!
موضوعشم بچه های بوفه هست.
بیا لینکم کن و اگر هم میخواستی از مطالبم استفاده کنی آدرسم رو زیرش بزن
ok?
mer30


hediye&mehran
ساعت10:52---20 بهمن 1390
سلام دوست خوبم
به عاشقانه من و مهرانم سري بزنيد خوشحال ميشيم منتظرتونيم
بيايد نظراتونم بگيد دوست جونيا


saghar
ساعت19:23---12 آذر 1390
به وب منم سر بزن


mahtarinha.loxblog.com
ایول....خوشم اومد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 1 فروردين 1398برچسب:, ] [ 1:0 ] [ فرزانه ناصری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 44511
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1